piątek, 1 maja 2015

Słów kilka o Czytamzkotem


Kim jestem?
Na imię mi Daria , mam 16 lat i jestem molem książkowym. Książki stanowią nieodłączną część mojego życia. Pisać też lubię, stąd właśnie zrodził się pomysł na założenie bloga.

Dlaczego taka nazwa?
Mój kot, a raczej kotka to rudowłosy pers. Chociaż czytam wszędzie, gdzie się da ('If I can't take my book, I'm not going'), to gdy już siądę lub położę się w łóżku, Lily zwykle zajmuje miejsce obok mnie. Czytać raczej nie potrafi, choć kto wie jakie magiczne talenty może skrywać?

Co będzie można znaleźć na blogu?
Recenzje, tagi tematyczne, stosiki i wiele, wiele innych rzeczy związanych z książkami i czytaniem.

Jakie książki czytam?
Prawie wszystkie! Począwszy od powieści obyczajowych, poprzez kryminalne, historyczne, fantastyczne, science fiction, YA, skończywszy na biografiach. Po co się ograniczać?


Chciałabym, abyście Wy czytelnicy, wyrażali swoje opinie w komentarzach, nawet jeśli są krytyczne (aczkolwiek nie ukrywam, wolałabym, aby nie było ich więcej niż pochlebnych :D). Wiedząc co wam się nie podoba, łatwiej mi coś zmienić lub nad czymś popracować. Chciałabym też, abyście zadawali mi pytania (jeśli oczywiście chcecie coś wiedzieć). Bardzo zależy mi na kontakcie z Wami, ponieważ bez Was ten blog nie ma większego sensu. Takie moje małe marzenia, tak na początek naszej znajomości :)
PS pogniewaliśmy się trochę z instagramem, jestem w trakcie naprawy naszych stosunków, ale możecie znaleźć mnie na Facebooku oraz lubimyczytać!
A już jutro na blogu pojawi się pierwsza recenzja. Serdecznie zapraszam!


7 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, mam nadzieję, że zostanę tu u Ciebie na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za zaproszenie, z ciekawoscia bede tu zagladac :) powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i życzę wytrwałości!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia - na pewno będę do Was zaglądać. A Tobie I Lily polecam antologię "Trzynaście kotów". Daj znać jak wrażenia po przeczytaniu "Dotyku pamięci".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie "Trzynaście kotów", na pewno przeczytam i oczywiście podzielę się wrażeniami. :)

      Usuń

Czytam z kotem © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka